سامانه متمرکز درخواست خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران

سامانه متمرکز درخواست خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران

سوالات متداول

نمایش 1-9 از 9 نتیجه
هدف از ایجاد این سامانه چیست؟
این سامانه جهت تمرکز ارایه خدمات از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران به متقاضیان است و به مرور درخواست دریافت کلیه‌ی خدمات به این سامانه منتقل خواهد شد.

چه کسانی در این سامانه باید ثبت نام کنند؟
هر صاحب کسب‌وکاری اعم از حقیقی و حقوقی که نیاز به یکی از خدمات سازمان که در صفحه‌ی اول وجود دارد نیاز دارد می‌تواند در این سامانه ثبت نام کند.

آیا همه‌ی خدمات به افراد حقیقی ارایه می‌شود؟
خیر، ممکن است برای ارایه برخی خدمات حتما صاحب کسب‌وکار به صورت حقوقی ثبت شده باشد. خدمات ارایه شده برای افراد حقیقی خیلی محدودتر است.

مراحل ثبت‌نام چیست؟
•ابتدا کاربر با توجه به نوع فعالیت خود به صورت حقیقی یا حقوقی ثبت نام می‌کند در این مرحله یک ایمیلی دریافت می‌کند که پس از تایید ایمیل باید منتظر فعال‌سازی حساب کاربری خود باشد.
•در مرحله‌ی بعد حساب کاربری متقاضی توسط ادمین فعال می‌شود و ایمیل فعال‌سازی حساب کاربری را دریافت می‌کند.
•متقاضی می‌تواند وارد سامانه شده و پس از تکمیل اطلاعات کاربری نسبت به درخواست سرویس اقدام نماید.
•کلیه‌ی مراحل درخواست سرویس تا تصویب از طریق ایمیل و سامانه برای متقاضی قابل رصد خواهد بود.
•پس از تصویب نهایی سرویس با توجه به نوع سرویس اقدامات قانونی بعدی انجام می‌شود.

چرا پس از ثبت نام امکان ورود به سامانه را ندارم؟
پس از ثبت نام درخواست شما در سامانه ثبت می‎شود و پس از بررسی و تایید می‎توانید وارد سامانه شده و اطلاعات خود را وارد نمایید. کلیه مراحل اطلاع‌رسانی از طریق پست الکترونیکی انجام خواهد شد.

چرا بعد از فعال‌سازی حساب توسط سامانه (دریافت ایمیل فعال‌سازی) همچنان خدمات را نمی‌بینم؟
باید نسبت به تکمیل اطلاعات تکمیلی خود نظیر سهام‌داران، هیات مدیره و.... اقدام نمایید.

آیا نماینده فنی یک شرکت به عنوان فرد حقیقی می تواند در سایت ثبت نام نماید؟
اطلاعات وارد شده صحت سنجی می‎شود و بر اساس آن تایید صورت می‎گیرد. اشخاصی که به صورت حقوقی فعالیت می‌کنند لازم است یه صورت حقوقی ثبت نام کنند.

من نام کاربری و رمز عبورم می‌زنم سیستم اعلام می‌‎کند اکانت شما مسدود شده است چه کار باید کنم؟
شرکت‌ها و موسسات باید به صورت کاربر حقوقی ثبت نام نمایند - لذا لطفا مجددا به صورت حقوقی و به نام شرکت خودتان ثبت نام نمایید.

نام کاربری و رمز عبورم را می‌زنم ولی می‌نویسد ((کد ملی / شناسه ملی یا کلمه عبور اشتباه است))
در صورتی که اطلاعات اولیه وارد شده صحیح نبوده است نام کاربری از سامانه حذف شده است، لازم است مجددا با اطلاعات صحیح ثبت نام کنید. اگر اطلاعات وارد شده درست بوده است، لطفا با ایمیل زیر در تماس باشید g2b@ito.gov.ir

آیا سوالی دارید که در لیست سوالات وجود ندارد؟ طرح سوال جدید